Ciasto bananowe od Jakub Kuroń



Wszyscy od lat mówią o chlebku bananowym, a ja go ani nigdy nie jadłam ani nie piekłam. Przyszedł czas i na mnie. Ten przepis na chlebek bananowy jest świetny! A jak pachnie!

Ciasto bananowe według przepisu z bloga: www.kuron.com.pl

Składniki:
  • 4 dojrzałe banany
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 70 g roztopionego masła
  • 80 g cukru
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka esencji waniliowej
Przygotowanie:
  • Banany umieść w misce. Ja zostawiłam jedną połówkę, aby ułożyć na wierzchu ciasta przed pieczeniem. Pozostałe rozgnieć widelcem. 
  • Następnie umieść wszystkie pozostałe składniki w misce z rozgniecionymi bananami.
  • Wszystko dokładnie wymieszaj.
  • Przełóż gotową masę do formy o wymiarach ok 30 cm x 12 cm.  Piecz 50-60 minut w 180°C.

Ciasto bananowe, www.kuron.com.pl

Moja ocena:
  • Chlebek bananowy jest pyszny i robi się go błyskawicznie.
  •  Przepis jest tak prosty, że może go wykonać dziecko.
  • Idealny sposób na ciemne banany.
  • Oceniam na 5. 
 
Chlebek bananowy, www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com

 

Komentarze

  1. Ale fajnie wygląda. Mam stare banany, akurat będą dobre na chlebek bananowy. Skoro polecasz przepis biegne do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona jak ono pachnie w calym domu i jakie jest proste do przygotowania. Najlepszy przepis na chlebek bananowy. Faktycznie sprawdzony przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi za mną, muszę upiec chlebek bananowy koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz