Pieczone jabłko z malinami i czekoladą od MARKOWE WYPIEKI


Przepis na pieczone jabłko z czekoladą to idealny deser na zimne, długie wieczory. Nie potrzebujesz na przygotowanie ani wielu składników ani wiele czasu. A smakuje idealnie. Rozpływa się w ustach.

Pieczone jabłko z czekoladą i malinami od www.markowewypieki.blogspot.com


Składniki:
  • 1 jabłko
  • 2 łyżki malin ze słoika
  • 1/3 łyżeczki miodu
  • szczypty cynamonu
  • 2 kostki czekolady
  • łyżeczka śmietany 30% 
Przygotowanie:
  • Umyj jabłko i wytrzyj je dokładnie.Odkrój górną część jabłka i usuń ogonek.Używając noża i łyżeczki wykrój gniazdo nasienne uważając, by nie przebić  jabłka na dole.Uzyskany otwór napełnij  malinami ze słoika wymieszanymi z miodem i cynamonem.Przykryj jabłko odkrojoną wcześniej "pokrywką".
  • Jabłko piecz w 220 stopniach C z termoobiegiem uważając, by nie przypalić skórki.
  • W garnku podgrzej łyżeczkę śmietany, wrzuć czekoladę i wymieszaj, jeśli polewa będzie zbyt gęsta, możesz dodać odrobinę śmietany i podgrzać. Jabłko podawaj ciepłe, polane czekoladą.
Pieczone jabłko, przepis i zdjęcie blog: www.markowewypieki.blogspot.com

Moja ocena:
  • Pieczone jabłko z czekoladą to idealny deser dla dwojga na romantyczny wieczór. Słodki, ale nie tłusty i ciężki.
  • Pieczone jabłko przygotujesz w jakieś 20 min. Ja piekłam jabłka 15 minut, 5 minut poświęciłam na ich przygotowanie.
  • Deser na 5! 

Pieczone jabłko z czekoladą www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com

 

Komentarze

  1. Musze przygotować na deser te jabłka. Wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam dzisiaj te jabłka. Zaskoczona jestem. Taki prosty przepis na deser a taki dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczona? Przecież u nas tylko sprawdzone przepisy ;) Cieszę się, ze smakowało!

      Usuń

Prześlij komentarz