Ciasto na naleśniki



PRZEPIS MAGDY GESSLER

Składniki:
  • 1,5 szklanki mleka,
  • 1,5 szklanki wody (najlepiej gazowanej),
  • 2 jajka,
  • 2 szklanki mąki,
  • szczypta soli

Przygotowanie:

  • Ubić jajka z odrobiną soli. Dodać mąkę, wlać mleko i wodę. 
  • Dokładnie wymieszać i sprawdzić, czy ciasto ma dobrą konsystencję, podnosząc łyżkę pionowo – powinno spływać i jednocześnie pokrywać powierzchnię łyżki. 
  • Smażyć naleśniki na płaskiej patelni na klarowanym maśle.

Oryginalne wykonanie z www.smakizycia.pl

MOJA OPINIA: Z przepisu wychodzi około 16 naleśników.  Swoje smażyłam na patelni, którą co jakiś czas smarowałam wacikiem nasączonym oliwą. Stad naleśniki wyszły blade. Ale takie idealnie nadają się do krokietów czy zapiekania w piekarniku do czego właśnie je przeznaczyłam. Naleśniki są smaczne i elastyczne.

MOJA OCENA: 5

Ciasto na naleśniki, www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com

Komentarze