Krówki



PRZEPIS MOJE WYPIEKI

Składniki: 

    • 300 ml mleka skondensowanego z puszki, niesłodzonego (może być kremówka),
    • 3/4 szklanki cukru,
    • 1/3 kostki masła,
    • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii


          Przygotowanie:
          • Wszystkie składniki doprowadzić do wrzenia w garnku z grubym dnem cały czas mieszając. 
          • Gdy masa będzie beżowa, gęsta i wykaże tendencje do przypalania się (u mnie zeszło około 15 minut), zdjąć garnek z ognia i ucierać masę kilka minut. 
          • Wyraźnie gęstą masę wylać do malutkiej keksówki/naczynia wyłożonego folią aluminiową (by było ją łatwiej później wyjąć). Schłodzić. Wyjąć i pokroić wg uznania. 
          • Podobno, im dłużej krówki gotowane, a później ucierane tym bardziej kruche.

          Oryginalne wykonanie z www.mojewypieki.com

          MOJA OPINIA: to moje drugie podejście do krówek. Te są po prostu przepyszne! Zostawiłam kilka żeby skruszały z czasem, te są ciągnącymi mordoklejkami. A smak ich jest przepyszny;) Po 5 dniach krówki robią się kruche i też są pyszne!

          MOJA OCENA: 5 


          Krówki, www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com

          Komentarze