Kokosanki



PRZEPIS Z MOJE WYPIEKI


Składniki:
  • 2 jajka,
  • 140 g cukru pudru,
  • 200 g wiórek kokosowych

Przygotowanie:
  • Ubić białka na sztywno.
  • Dodać cukier i  żółtka, i dalej ubijać.
  • Wsypać wiórki kokosowe i wymieszać.
  • Na natłuszczoną blachę wykładać łyżką masę.
  • Piec około 15 min w temperaturze 170 stopni.
  • Zdejmować z blachy po ostudzeniu.


Oryginalne wykonanie z www.mojewypieki.com

MOJA OPINIA: polecam przepis, do którego często wracam. Ciastka są dziecinnie proste w przygotowaniu, zrobienie ich zajmuje mało czasu i niewiele kosztuje. Przepis wystarczy na około 14 dużych kokosanek. Piekę je zwykle 12 minut, na papierze - bardzo ważne by ściągać je  z blachy po wystudzeniu. Nie wychodzą mi aż takie puszyste jak na zdjęciu, ale są przepyszne. 

MOJA OCENA: 5

Kokosanki, www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com


Komentarze

  1. To najlepszy przepis na kokosanki domowe jakie jadłam! Uwielbiam go i moja rodzina uwielbia domowe kokosanki. Szybko i sprawnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz